Sunday, January 16, 2011

together & together

I wrote your name in the sand but it got washed away, I wrote your name in the sky but it got blown away, so I wrote your name in my heart where it will stay!
LOCATION : DATARAN NILAI
Let it be known,Let it be herd
You are the love of my life
I love your eyes, I love your smile, I cherish your ways, I adore your style. What can I say, you’re one of a kind and 24 hours you’re on my mind!
Daisypath Anniversary tickers
TAKEN : 27hb January 2o09
A hundred hearts would be too few to carry all my love for you

(about us)
tahu tak betapa besar <3 sayang saya pada kamu sayang .
SYED SHARUL AFFANDI SYED HAMZAH
saya ERINDIRA NORMAN sayang awak ! <3
saya tak boleh lupe saat saya habiskan duit awak !makan .makan & makan !awak ingat tak .saya minta awak belikan saya tutti frutti .awak belikan saya spagheti kesukaan saya tanpa bawang .hahaha .terima kasih taw !awak tahu apa kegemaran saya .awak sanggup berhabis duit sebab saya !awak belikan saya macam.macam untuk tutup mulut saya dari pot pet pot pet !awak memang pandaikan !saat saya sedih .awak belikan saya coklat !untuk release tension saya .awak ada disisi saya saat saya memerluka awak .awak tak pernah bosan melayan kerenah saya (tak tahu lah dalam hati awak mengatakan !"macam-macam la orang tue nie .nak itu la !nak ini la") .awak cakap macam to tak ?baik awak jujur !saya nak marah nie .hahaha !ape-ape pon saya sayang awak .awak bagi segalanya pada saya .kasih sayang yang awak curahkan selama nie amat bermakna dalam hidup saya .hanya satu saya pinta !awak .kita cuba bina hidup kita ye sayang .kita cuba untuk belajar mengenai perhubungan .kejujuran !kesetian .saya sendiri tengah belajar mencintai awak sepenuh hati saya .saya cuba untuk setia pada awak walau pun saya ada juga jeling-jeling boyz lain (tapi hati saya tetap pada awak) .awak jangan marah saya taw .sekurang-kurangnya saya jujur .tiap kali kita dalam kereta .awak mesti perhatikan mata saya !awak suka tarik pipi saya sebab pandang lelaki dengan mata terbeliak .hahaha !saya bukan nak pandang mereka la awak .saya jeling je .(mata kiri saya jeling boyz to tapi mata kanan saya tengah merenung awak !betul .saya tak tipu !) .swear by go sayangg . <3

(lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala !)
My biggest reward is to see you smile,
know you are happy,
and feel you are loved.
I know life is sometimes cruel,
but that's why I'm here,
to show you that life can be good when somebody cares.



i’m falling in love !wink.wink

27.01.2009
dua haty di satukan
cinta kami bermula dengan haty
cadbuary penguat cinta kami
cadbuary angap kami sweet
cadbuary juga pernah kata kami sejoli
kami tak pernah lupakan cadbuary
“tiap kali pak cik tengok cadbuary .pak cik pasti ingat erin”
pak cik pasti beli cadbuary untuk erin tahu
pak cik tak pernah lupa beli
pak cik kate !cadbuary akan jadi sahabat terhebart erin
kerana cadbuary sahabat yang sweet
“KAMI SAHABAT CADBUARY”
<3
ily cadbuary

No comments:

Post a Comment