Sunday, January 22, 2012

5 hari pak cik di muka buku

acheheh !maksud erin .5 hari dimuka buku besamaan dengan pak cik berada dihadapan erin selama 5 hri berturut dari pukul 9 pagi hinggalah ke 11 malam .pak cik dapat cuti seminggu taw dari company dye !erin pulak kena kerja so dengan perasaan sakit hatynye !erin pon cari kan lah kerja part time untuk pak cik .hahah !nak dijadikan cerita :



✿dialog perbualan kami✿



A : hey erin !u punye adek mahu kerja x raya cine nie ?
B : tak tahu lah kak sebab tkot dye orang ada class tambahan je cuti nanti .
A : kalu macam to u ada kawan mahu kerja x ?4 hari (ahad-rabu) .
B : (tibe-tibe otak erin terdetik nama shah )oyeah !itu mamat cuti 1 minggu .so kite suruh dye .tibe-tibe aku menjerit
✿ kak !boleh x bf saya kerja part time kat tempat akk ?
A : boleh-boleh .
B : t saya bagi tahu dye ea kak (dengan perasaan melompat2 aku) yahoooo !
A : eh erin ! (jantung aku berdegup !eh kak nie xjadi nak amik bf aku ke !kecewa )
✿ bf u xkerja meh ?
B : kerja kak tapi dye dapat cuti 1 minggu !dari duk umah beak kerja kan ?dapat juga duit . (hope akk nie xada mslah)
A : oooo .oke la !u kasi bf u masuk lah : )
B : (hatyku berbunge gembire)

✿✿✿✿✿✿✿actualy aku kesian juga taw kat pak cik .dye tengah x sihat sekarang !dye demam .aku risau sangat .aku tahu aku xbanyak tahu pasal nak jage orang nie !aku bukan nurse kat klinik nak merawat pesakit nie tapi insyallah !erin akan cube jage pak cik sebaik yang mungkin .pak cik !thnx taw : )

✿✿✿ i she teru pak cik ✿✿✿pak cik .ingat x ?kite punye aniversery nak dekat dah ?dah sediakan cenderamata untuk erin ?acheheh !mengedik betul mak cik nie .nak sambut aniversery sekali dengan hadiah nampak : ) hahahaha .erin selalu tengok tv taw .setiap kali aniversery !sti partner dye belikan hadiah .tak cukup denga hadiah mesti ada cndle light dinner !kan kan ?? wowww !candle light dinner nampak .sweet yaw !pak cik nak candle light dinner ley .jangan marah ha !sayang pak cik .tak sabar nk tunggu detik to !
(berdegup jantungku pabila sebut namamu)!acheheh : ) karat weh erin .gerrrr


♥♥♥♥happy aniversery 3 years dear♥♥♥
pak cik nak candle light dinner mcm nie boleh ?wee !!sayangg !nak yang nie boleh ♥♥ HAPPY ANIVERSERY 3 YEARS SAYANGG ♥

No comments:

Post a Comment