Tuesday, November 20, 2012

pelengkap hidupku

sayang .`u are mine" saya selalu rasa awak dekat dengan saya .sebab awak sentiasa ada dengan saya saat saya susah dan senang .awak tahu tak ?setiap kali awak jauh mulalah saya punya otak ligat asyik thing negetive pkir awak yang bukan2 .bukan sebab saya saja suka2 pkir buruk pasal awak .saya sayang awak ,sangat sayang awak .awk tahukan ?macam2 dugaan kita tempuh .da 3 tahun 10 bulan sayang kita sama2 hadapi semua .bukan senang taw sayang !saya cukup penat taw sayang .bila gaduh dengan awk saya mule rase macam nak hentak kepala awak dengan fox lock kereta .haty saya mulalah mendidihb.awak tahujan kepala angin saya ?kalau rasa awak dah tak sayang saya "tell me oke sayang" jangan sibuk nak sakitkan haty saya dekat belakang saya .ada haty dekat perempuan lain .kite slow talk ,jangan sampai saya dapat tahu .maty awak saya keje kan nanti .

No comments:

Post a Comment