Saturday, November 10, 2012

coretan pagi buat my bunshit

saat nie 1.27 am .
saat semua orang tgh tidur
aku masih lagi leka dengan tab di tangan
menaip dan terus menaip

disaat si dia sedang tidur
aku terlalu merindui dia
mybe saat nie dia sedang mimpi indah
sayang
saat ini aku terlalu merindui dirimu
terima kasih sayang sentiasa ada saat saya susah dan senang
awak tak pernah jemu melayan kerenah mengada saya
awak tetap sabar dan terus bersabar sehingga awak pernah hilang sabar
ampun sayang
saya tahu saya salah tapi saya tak tahu kenapa
sikap mengedik saya datang saat awak jauh dari saya
saya suka sakitkan hati awak saat awak jauh dari saya

saya sedar saya terlalu selfish
i dont know how to explain la sayang
u tahu tak yang saya sangat sayang awak
setiap kali saya rindu awak .
the best part i ingat pasal u adalah

perut awak yang comel to sayang
ouhh sangat comel sehingga saya lupa siapa
syed sharul afandi syed hamzah
saya hanya ingat ouh kekasih haty saya mempunyai perut yang comel :

suka,suka,suka . sayang .i tak boleh tidur
u tidur lena oke sayang
jangan lupe mimpi i
ouhh c erin perasan
perlu ke saya mimpi awak
haha :) erin mmg mcm to
gilax
pape pon ilove u oke sayang
night sayang
sleep well
isheteru babe ........


No comments:

Post a Comment